Wpisujcie swoje rankingi reżysera.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy 1 Panie, panowie - ostatnie cięcie (2012) 8,04 23 2 Taxidermia (2006) 7,19 31 3 Czkawka (2002) 7,00 17 4 Swobodne opadanie (2014) 6,18 11